با حضور فرهنگ دوست مدیرکل بنیاد شهید استان یزد:

استقلال اداره بنياد شهيد شهرستان خاتم اعلام و سرپرست آن اداره معرفی شد


یزدفردا "
فرهنگ دوست مدیرکل بنياد شهيد و امور ايثار گران نيز ضمن اميد توفيق و خدمتگذاري بيشتر در سال جهاد اقتصاد تصريح كرد: در رابطه بحث شوراي هماهنگي امور ايثار گران هر ماه دوجلسه در استان و شهرستان تشكيل و در اولين جلسه نمايندگان محترم مجلس در جلسه حضور داشتند كه موانع قانوني ارائه و تصميماتي خوبي اتخاذ گرديد و همچنين در اين شورا مسائل و مشكلات خانواده ها فرزندان شهدا، جانبازان ، آزادگان مطرح گرديد

در ادامه امامي فرماندار ضمن گراميداشت سال جهاد اقتصادي در ابتداي جلسه تصريح كرد :نامگذاريهايي كه توسط مقام معظم رهبري(مدظله العالي) انجام مي گردد بسيار به جا و شايسته است و باتوجه به اوضاع و مسائل داخلي كشور انجام مي گردد انشا الله با نهايت تلاش نسبت به فرامين معظم له در سال جهاد اقتصاد تلاش نماييم.

فرماندارخاتم در ادامه افزود :با عنايت به ابلاغيه مشاور امور ايثار گران استاندار محترم در هر ماه دو جلسه در خصوص مسائل ايثار گران تشكيل خواهد شد .

وي افزود :طي مدتي كه به عنوان فرماندار شهرستان خدمت ميكنم از كليه خانواده شهدا چند نوبت بازديد به عمل آمده است و همچنين برگزاري اولين يادواره شهرستان را داشته ايم كه البته خانواده هاي شهدا هيچ نيازي به اين بازديد ها ندارند و اين وظيفه ماست كه از خانواده آنها بازديد نماييم تا حداقل دين خود را به اين عزيزان ادا نمائيم.

وي در ادامه گزارشي از ساخت يادمان شهداي شهرستان ارائه و تصريح كرد: گلزارهاي روستاهاي چنارناز ، هرابرجان ، فتح آباد و ... كه از يك شهيد بيشتر دارند در حال ساخت مي باشد درخواستمان از سازمان اين است كه نسبت به ساخت يادمان شهدا روستاها نيز اقدام نمايد .
  حجت الاسلام حسيني امام جمعه مروست نيز ضمن تبريك و تهنيت سال جديد در خصوص فرهنگ ايثار و شهادت سخناني ارائه نمود


در پايان ضمن اعلام استقلال بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خاتم با حكم مدیرکل بنیاد شهید استان یزد  پاكنيت به عنوان سرپرست آن اداره منصوب گردید.


گفتني است در اين جلسه برگزاري دومين يادواره شهداي شهرستان در سال جاري در بخش مروست ، تكميل گلزارهاي شهداي هرات مروست ، فتح آباد ، تركان و چنارناز در پايان سال جاري نيز به تصويب رسيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا